fbpx

עריכת ייפוי כוח מתמשך

עריכת ייפוי כוח מתמשך

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא כלי שימושי להפליא לכל מי שרוצה להבטיח את איכות הטיפול בו ובענייניו השונים – האישיים, הכספיים והרפואיים – אם הוא עצמו לא יוכל לעשות זאת (תרחיש שרובנו אולי מעדיפים להדחיק, אבל אדם חכם לא מתעלם מקיומו). באופן טבעי עריכת ייפוי כוח שכזה מעלה חששות שונים, ובראשם החשש מפני ניצול לרעה של המסמך, אם תידרש הפעלתו. המודל הייחודי של תוכנית לחיים מאפשר מיפוי נוח ומדויק של האינטרסים שעלולים לגרום לניצול לרעה, ובהתאם לשלב בייפוי בכוח מנגנוני אבטחה אפקטיביים.

עריכת ייפוי כוח מתמשך – מנגנוני האבטחה החשובים

  • הצבת תנאים ברורים להפעלת ייפוי הכוח – כשייפוי הכוח כולל כללים מוגדרים היטב ולא ניתנים לפרשנות לגבי הסיטואציות שבהן הוא יופעל, אין סכנה לשימוש לרעה במסמך. כך למשל ניתן להחליט שרק אם רופא משפחה או רופא מומחה ספציפי מאשר שהממנה לא כשיר לטפל בענייניו, יופעל ייפוי הכוח.
  • חלוקת סמכויות וחיוב הסכמה – ניתן לחלק את הסמכויות השונות בין מספר ממונים כדי לא להעניק כוח רב מדי לאדם אחד. כמו כן ניתן לקבוע שלצורך פעולות ספציפיות תידרש הסכמה של כל הממונים או מספר ממונים.
  • חובת התייעצות – כלי נוסף למנוע שימוש לא נאות בייפוי הכוח הוא חובת התייעצות: למשל לקבוע שכל השקעה של כספכם תתבצע רק לאחר קבלת ייעוץ ממומחה השקעות.
  • פיקוח חיצוני – ניתן למנות לא רק אנשים שיבצעו עבורכם את הפעולות השונות, אלא גם גורם חיצוני שכל הממונים יהיו חייבים לדווח לו על מעשיהם.

תשומת לב מלאה לכל פרט ולכל סעיף

עוד מנגנון אבטחה משמעותי שעומד לרשות כל אדם שמחליט לנצל את האופציה של עריכת ייפוי כוח מתמשך (אופציה שמוצעת לציבור הרחב מאז 2017 בלבד, אגב) הוא המקצועיות של אנשי תוכנית לחיים. באמצעות השירות שלנו ייפוי הכוח המתמשך מותאם באופן מושלם לכל אדם, ותוך תשומת לב מלאה לכל פרט ולכל סעיף – כדי לא להשאיר שום דבר ליד המקרה, לא לאפשר שום פתח לניצול לרעה ובעיקר להעניק לכם שקט נפשי אמיתי.

עריכת יפוי כח מתמשך

יש שאלות? בואו לפגישת ייעוץ!
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם.
הצוות שלנו ישמח לענות לשאלות שלכם ולהכווין אתכם
בתהליך, אנו זמינים במייל ובטלפון: