fbpx

עלות ייפוי כוח מתמשך

עלות ייפוי כוח מתמשך – הסבר:

עריכת ייפוי כוח מתמשך היא תהליך שמניב תועלת רבה מאוד. יחד עם זאת, כמו בכל תחום אחר בחיים, עולה גם שאלת המחיר של השירות – חשוב לציין שלא ניתן לנצל את האופציה של ייפוי כוח מתמשך ללא עורך דין, ולמעשה לא כל עורך דין מוסמך לערוך עבור לקוחותיו הסדר משפטי זה אלא רק מי שעברו הכשרה ספציפית בנושא. בכל מקרה כדאי לזכור שהמבחן הנכון הוא תמיד היחס שבין העלות לתועלת ולא רק תג המחיר. עלות ייפוי כוח מתמשך נקבעת על סמך מספר פרמטרים, ואם תרצו תוכלו לקבל הצעת מחיר אונליין ע"י נציגי תוכנית לחיים.

איך נקבעת עלות ייפוי כוח מתמשך?

  • מידת המורכבות – ייפוי כוח מתמשך הוא לא עוד מסמך טכני אחיד שממולא באופן אוטומטי – אלא תוצר של תהליך מורכב שמחייב חשיבה מעמיקה לגבי כל בחירה והחלטה. עורך דין אחראי יעבור עם האדם שמבקש לייפות את כוחם של אחרים למקרה שבו הוא לא יהיה מסוגל לדאוג לעצמו על כל הפרטים, ויוודא שהוא מודע היטב להשלכות של כל בחירה על כל תרחיש אפשרי. בהתאם נדרשות 2 או 3 פגישות ומידת המורכבות של ייפוי הכוח הספציפי מהווה שיקול בקביעת מחיר השירות.
  • ייפוי כוח אישי או זוגי – ניתן לצמצם עלויות ולערוך ייפוי כוח מתמשך לזוג. במקרה כזה שני בני הזוג יודעים בוודאות מי יהיה מופקד על הטיפול בענייניהם בכל מצב, והמחיר יהיה זול יותר בהשוואה לשני ייפויי כוח מתמשכים נפרדים.
  • אגרה – כדאי לדעת כי המדינה לא גובה אגרה על הפקדת ייפוי הכוח המתמשך. גם ביטול ייפוי כוח לא כרוך בתשלום אגרה.

עלות ייפוי כוח מתמשך

החלטות מדויקות ותמורה מלאה לכסף

עלות ייפוי כוח מתמשך משתנה כאמור בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל אדם. בכל מקרה התמורה היא החלטות מדויקות מאוד, ויכולת לשלוט באופן מלא בחיים גם אם חלילה לא תוכלו לטפל בעצמכם בסוגיות הכספיות, הרפואיות והאישיות. בנוסף ניתן לנצל את ייפוי הכוח המתמשך לטובת מתן הנחיות ברורות לקבורה (אין טעם לציין זאת בצוואה שנפתחת רק לאחר הקבורה). הצוות המנוסה מאוד של תוכנית לחיים אמון על התאמה אישית של ייפוי הכוח המתמשך לכל אדם, ובזכות זאת התועלת גבוהה במיוחד.

יש שאלות? בואו לפגישת ייעוץ!
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם.
הצוות שלנו ישמח לענות לשאלות שלכם ולהכווין אתכם
בתהליך, אנו זמינים במייל ובטלפון: